მუშაობის ამსახველი ფოტოები
გაკვეთილის მთავარი
თემა
|
დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენების
ეპოქა
(ფერნანდო მაგელანი)
|
სწავლების საფეხური
|
მე-4 კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
32 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
·
მოსწავლეებს
შეეძლებათ გამოჩენილი მეზღვაურების მიერ გაკეთებული უდიდესი ამოჩენების მნიშვნელობის დადგენა
·
გაანალიზებენ და
შეაჯერებენ უკვე ნასწავლ მასალას (ქრისტეფორე კოლუმბის, ვასკო და გამას, ამერიგო
ვესპუჩის მოგზაურობებს) ახალ მასალასთან.
·
მტკიცებულებას
დედამიწის სფეროსებური ფორმის შესახებ
შეადარებენ მსოფლიო ხალთა ადრინდელ
წარმოდგენებთან
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
ბუნ.IV.7.მოსწავლეს შეუძლია დედამიწის ფორმაზე მსჯელობა.
მოსწავლე:
·
ადარებს
სხვადასხვა ხალხის ადრინდელ წარმოდგენებს დედამიწის ფორმის შესახებ;
·
აგროვებს და აანალიზებს
ინფორმაციას
მოგზაურებზე, მსჯელობს ამ მოგზაურების წვლილზე დედამიწის
ფორმის შესახებ წარმოდგენის ჩამოყალიბებაში;
ჯგუფური
მუშაობისას განიმტკიცებენ ურთიერთთანამშრომლობის, სხვისი აზრის მოსმენისა
და პატივისცემის უნარ-ჩვევებს.
|
წინასწარი ცოდნა
|
·
ფერის მიხედვით ასხვავებს
წყალსა და ხმელეთს გლობუსსა
და რუკაზე;
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას - ზეპირი პრეზენტაცია, პრაქტიკული
სამუშაოს შერსრულების ხარისხი (კონტურულ რუკაზე);
შეფასების
ტიპი -განმავითარებელი, ჯგუფური (ზეპირად);
შეფასების კრიტერიუმები:
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სასწავლო მასალა - სახელმძღვანელო;
კონტურული რუკა, ფერადი განქრები.
ტექნიკური მასალა - კომპიუტერი,
პროექტორი.
კომპიუტერული პროგრამა - PowerPoint
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო
მენეჯმენტი
|
A. გამოწვევა
(10წთ.)
·
აქტივობა
1- უხმო მულტიპლიკაციური ფილმის
ჩვენება ,,ფერნანდო მაგელანი“
B. ცოდნის კონსტუირება (20წთ).
(რამდენი გემით გაემგზავრა,
რა ერქვა გემებს, რამდენი ხანი იმოგზაურა,რომელი გემი დაბრუნდა . . . ) (კლასთან)
C. რეფლექსია (15 წთ)
|
მუშაობის ამსახველი ფოტოები
Комментариев нет:
Отправить комментарий