სამოდელო გაკვეთილი 1


 ბუკი 1 კლასი


გაკვეთილის ჩატარების თარიღი:  ......12/12   2013წ................................
სკოლა:  ........ქ.თბილისის....151-ე საჯარო..სკოლა................................................................................................
საგანი:  ..... ქართული/ხელოვნება....ინტეგრირებული...............................................................................................................................
მასწავლებელის სახელი და გვარი:  ...ლეილა ჩიტაიშვილი......................................................................................................................
გაკვეთილის  თემა:   ... წაკითხული ტექსტის მიხედვით  ფურცელზე/ ბუკში  ილუსტრაციების  შექმნა
........................................................................................................................................................................................................
მისაღწევი შედეგები (ცოდნა, უნარები, დამოკიდებულებები):
კითხულობს და იგებს მცირე ზომის ტექსტებს; ინსტრუქციის მიხედვით ქმნის წაკითხულის ილუსტრაციას; ამთლიანებს დახატულ ეპიზოდებს და გადმოგვცემს მცირეზომის ამბავს; წარადგენს კლასის წინაშე და მსჯელობს ნამუშევრის ირგვლივ; გამოხატავს თავისი
და სხვისი ნამუშევრით გამოწვეულ ემოციას; ადარებს ხელით შესრულებულ და ბუკში დახატულ ნამუშევრებს ერთმანეთს, საუბრობს შესაძლო უპირატესობებზე და გამოაქვს მისაღები დასკვნა.
 


რამდენად შეუწყო ხელი ბუკების გამოყენებამ კლასში ეფექტური/დადებითი სასწავლო კლიმატის შექმნას:
რამოდენიმე მოსწავლეს გაუჭირდა ბუკში ხატვა და ,,გაკვეთილის მართვის“ საშუალებით იხილეს მეგობრის ნამუშევარი, ადგილზე მიიღეს მასწავლებლის და თანაკლასელების მითითებები, რამაც გაუადვილა შემდგომი მუშაობა; თითოეული მუშაობდა ინდივიდუალურად, მაგრამ მათი მიღწევები თვალსაჩინო იყო ყველასთვის. წარმოქმნილი სიძნელეებისას კი იღებდნენ თანატოლის დახმარებას. ამის გამო გაკვეთილზე იყო ურთიერთთანამშრომლობითი გარემო, რამაც დადებითი სასწავლო კლიმატის შექმნას შეუწყო ხელი.
 
როგორი იყო მოსწავლეების ყურადღება, ინტერესი  და  ჩართულობის დონე საგაკვეთილო პროცესში:
მაღალი
 
გაკვეთილის გეგმა:
                                           შესრულდა                     შეიცვალა □ 
მიღწეულია თუ არა გაკვეთილის მიზნები?
                   დიახ                              არა □                              ნაწილობრივ □ 
თუ, შემოხაზეთ „არა“, მაშინ მიუთითეთ:
რამ შემიშალა ხელი მიზნის მიღწევაში ( როგორც გაკვეთილის სტრუქტურულ-მეთოდური ხარვეზები, ასევე მაგ. ტექ. პრობლემები, ბუკების გაუმართაობა, ლოკალური ქსელის არ ქონა და ა. შ.)
 


რამდენად შემიწყო ხელი ისტ-ის გამოყენებამ საგაკვეთილო  მიზნის მიღწევაში?
               ბავშვებს, რომელთაც უჭირთ ხატვა, ბუკში შექმნილმა პროგრამამ გაუადვილა მუშაობა, რაც აღნიშნეს კიდეც რეფლექსიის ფაზაში.
 


ჩემი გაკვეთილის ძლიერი მხარე (კომენტარები სწავლების სტილთან და შინაარსთან, ბუკის გამოყენებასთან  დაკავშირებით):
შერჩეული იყო გაკვეთილის შესაბამისი თვალსაჩინოება, რაც მოსწავლეებს სამუშაოს კარგად შესრულებაში დაეხმარა. მათთვის სახალისო  და საინტერესო იყო ეს გაკვეთილი რაც მოსწავლეთა მაღალ ჩართულობაში გამოიხატა. კლასის გამოფენისას თანაკლასელებისა და პარალელური კლასის მოსწავლეების შეფასებამ კი მსგავსი სამუშაოების მოტივაცია გაუღვიძა.
 
 
რას შევცვლიდი  ხელახლა  რომ ჩავატარო ეს გაკვეთილი (გავაუმჯობესებდი სასწავლო გარემოს, აქტივობებს, ინსტრუქციას, სასწავლო რესურსებს, ბუკის გამოყენებას,  მოსწავლეთა შეფასებას და სხვ.):
                   გადავიღებდი ვიდეომასალას,  ბავშვებს ვაჩვენებდი და მათთან ერთად განვიხილავდი გაკვეთილის დადებით და (სამუშაო ხმაურით გამოწვეულ) უარყოფით მხარეებს. ბავშვები ნახავდნენ საკუთარ თავს მუშაობის პროცესსში და გააკეთებდნენ მისაღებ დასკვნებს.
 
                                                                     






























Комментариев нет:

Отправить комментарий