ბუკი 1 კლასი
გაკვეთილის ჩატარების
თარიღი: ......12/12 2013წ................................
სკოლა: ........ქ.თბილისის....151-ე საჯარო..სკოლა................................................................................................
საგანი: ..... ქართული/ხელოვნება....ინტეგრირებული...............................................................................................................................
მასწავლებელის
სახელი და გვარი: ...ლეილა ჩიტაიშვილი......................................................................................................................
გაკვეთილის თემა: ... წაკითხული ტექსტის
მიხედვით ფურცელზე/
ბუკში ილუსტრაციების
შექმნა
........................................................................................................................................................................................................
მისაღწევი შედეგები
(ცოდნა, უნარები, დამოკიდებულებები):
და სხვისი ნამუშევრით
გამოწვეულ ემოციას; ადარებს ხელით შესრულებულ და ბუკში დახატულ ნამუშევრებს ერთმანეთს,
საუბრობს შესაძლო უპირატესობებზე და გამოაქვს მისაღები დასკვნა.
რამდენად შეუწყო ხელი ბუკების გამოყენებამ კლასში ეფექტური/დადებითი სასწავლო კლიმატის
შექმნას:
როგორი იყო მოსწავლეების ყურადღება,
ინტერესი და ჩართულობის დონე საგაკვეთილო პროცესში:
გაკვეთილის
გეგმა:
შესრულდა
□ შეიცვალა □
მიღწეულია თუ
არა გაკვეთილის მიზნები?
დიახ □ არა □ ნაწილობრივ □
თუ, შემოხაზეთ
„არა“, მაშინ მიუთითეთ:
რამ შემიშალა ხელი მიზნის მიღწევაში ( როგორც გაკვეთილის სტრუქტურულ-მეთოდური
ხარვეზები, ასევე მაგ. ტექ. პრობლემები, ბუკების გაუმართაობა, ლოკალური ქსელის არ ქონა
და ა. შ.)
რამდენად
შემიწყო ხელი ისტ-ის გამოყენებამ საგაკვეთილო
მიზნის მიღწევაში?
ჩემი გაკვეთილის ძლიერი მხარე (კომენტარები სწავლების სტილთან და შინაარსთან, ბუკის
გამოყენებასთან დაკავშირებით):
რას შევცვლიდი
ხელახლა რომ ჩავატარო ეს გაკვეთილი (გავაუმჯობესებდი
სასწავლო გარემოს, აქტივობებს, ინსტრუქციას, სასწავლო რესურსებს, ბუკის გამოყენებას,
მოსწავლეთა შეფასებას და სხვ.):
Комментариев нет:
Отправить комментарий